Babyboxen

För ett bra tag sen klickade jag i att jag ville ha babyboxen som man får från babyboxen.se. 
Trodde ett tag att jag aldrig skulle komma iväg och plocka upp den men idag blev det gjort. Cyklade över till babyproffsen medan tantan låg i sängen och vilade lite. Jag visste att innehållet var dåligt men inte att det skulle vara sååå dåligt.


Förra gången innehöll den iaf lite rabattkuponger eller dylikt men inte denna gång. Nu var det pyttelite reklam om skit och några grejor. 


Detta var det bästa i den boxen iaf. En blöja i storlek ett och ett litet paket med våtservetter samt en rabattkupong på ett paket blöjor. Den enda rabattkupongen i hela lådan.
  
I övrigt var det en haklapp från trygg och hansa, en napp, ett provexemplar av bröstvårtskräm och någon fiberduk man ska ha i tvätten för att färgerna inte ska blandas. Det var allt. 
En stor Box som kan lura vem som helst att tro att det är mycket innehåll.  
Men men, nu är den hämtad. 
Har hunnit med att hämta ut en till men den tänkte jag presentera senare när jag kommit hem från jobbet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0