Jag vann

I måndags var jag till Jakobsbergs centrum med tantan jag jobbar hos. Vi var inne på Hemköp och Coop. På Coop fanns det en tävling. Svara på tre frågor och skriv en kort motivering.


Jag fyllde i för det brukar jag göra. Kunde alla svaren ändå. Visst gick jag och klämde på en chokladkaka för att kunna räkna rutorna men det måste man väl ändå få göra.


Lämnade in min lapp i den lilla brevlådan som fanns där i butiken och sen strosade jag vidare med tantan. 

Idag ringde telefonen och jag kände inte igen numret. Trodde det var någon jäkla telefonförsäljare eller så. Men det var en tjej från Coop i Jakobsberg som ringde för att berätta att jag minsann hade vunnit! Hurra!!! Det var bara att åka dit och hämta ut paketet. 


Superstort paket fyllt med godis. Påsken är räddad, haha. 

Jag vann!! Jag är bäst! Eller så, jag hade turen på min sida denna gång när slumpen skulle avgöra. 

Tantan kom ihåg att jag hade fyllt i tävlingsformuläret och höll på att trilla av stolen av förvåning när jag sa att jag hade vunnit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0