Vecka 28

Ny vecka på tisdagar. Jag blir ibland förvirrad om vilken dag jag byter vecka för 1177.se skickar ut veckobrevet på måndagar så då tror jag alltid att det är då jag ska byta vecka. Men men. Bagateller egentligen.


Det är 90 dagar kvar till bf. Imorgon ska jag till kontoret och träffa en av cheferna för att fylla i en ansökan om graviditetspenning. Ska väl bli spännande. Kul att se om jag får det eller ej. Borde inte vara något bekymmer men man vet ju aldrig med försäkringskassan. 

Knodden verkar må bra. Hen sparkar på mycket och gör kullerbyttor som gör att magen spänns åt och spretar åt alla håll och kanter. Knodden har en liten förkärlek för att sparka på urinblåsan och jag kan gå från hysteriskt kissnödig till normalläge och tvärtom på två sekunder. Det är spännande det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0