Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter några dagar på vift. Har varit i Västerås. 
Sov några nätter hos systeryster och kaptenen. Lillan älskar att sova över där och nu känner jag mig lugn med att hon inte rusar i trappan när jag sover. 


Natten till söndagen var skrikig. Lilleman hade nog lite magknip eller så. Har varit väldigt gasigt för hans del under dagen. 
Jag var inte alls pigg på morgonen men fick sova lite på landet tack och lov. 


Väl hemma åt vi en snabb middag och lillen fick ligga i gymmet och prata med sina kompisar. Han var så nöjd med det att han somnade där. 
Sen råkade han vakna och nästan lyckades korva över sig till magläge. 

Alla sover och jag ska också kasta mig i sängen. Imorgon väntar förskola för lillan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0