Igår

Jag var så trött igår att jag bara ville sätta mig i ett hörn och gråta. För lite sömn och en trotsig dotter och en skrikig son gjorde inte mig på mitt bästa humör. 
Men vi hade trevligt ett tag ändå :) 

Svåger gjorde frukost till oss. Varm choklad och kokta ägg var en del av frukosten. Mums! Lillan fick hjälpa till att vispa i chokladen. 

Efter frukosten promenerade vi ner till stan. Vi mötte upp våra föräldrar samt sällskapet från Finland. Stannade och lekte i en lekpark.


En mycket rolig lekpark där man fick leka med vatten! 


Full rulle i lekparken. 


Vi åt lunch på spicy n'hot och sen började promenaden tillbaka till huset. 
På tillbakavägen stannade vi på Apoteket som tillhörde apoteksgruppen och hämtade ut min sista babybox. 
Köpte lite fika på Coop innan vi spatserade hem den sista biten. 

Väl tillbaka fikade vi. Sen såg det ut så här lite överallt: 

Lillan sov.
Lillen sov.
Lillasyster sov. 
Jag och svåger var vakna och tittade på tv. Ola-Conny och Morgan var det som visades. 


Svåger har mekat med vår bil. Superduktig och väldigt snällt! Pappa hjälper till lite med. Just här på bilden höll de på att banka ut bildörren så att den inte ska se så misshandlad ut :) 

Maken kom och hämtade oss. Vi bytte till pappas bil och sen började färden hemåt. Jag fick sådan huvudvärk som jag inte haft på väldigt länge. Tror det beror på taskig hållning vid amning. 
Stannade i Bålsta för att köpa vatten till att skölja ner alvedonen och försökte få lillen att sluta skrika. Alvedonen svaldes enkelt men lillen skrek vidare. Han somnade dock om så fort vi var på motorvägen igen. 
Huvudvärken släppte till slut och vi kom hem som vi skulle. Så skönt att få ligga i min egen säng igen :) 
Tusen tack för allt i helgen och i veckan ❤️ det har varit väldigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0