Kalasande

Åh vilken dag. Vi åkte från Västerås idag på morgonen. Snabba ryck.


Se så pigg och fräsch jag var. Precis när jag hade lagt mig under täcket och gosat in mig skulle vi upp i rask takt. 
Inte ett dugg pigg, haha.

Hem, packa lite i skötväskan. Sen direkt till en babyshower. 



Maken och jag hade gjort en blöjtårta. Den fick ett gosedjur på toppen samt blev inslaget i cellofan innan vi åkte hemifrån.


Bakelser.



Dessa cupcakes såg inte bara underbara ut, de smakade underbart också.


Mums.

Direkt efter kalaset åkte vi hem till svärmor en kortis innan vi skulle vidare till makens mormor som fyller 84 idag. Hipp hurra för henne. 


Nu är det bara jag och lillen vakna. Alla andra sover. Snart vi med i och för sig. 
Imorgon vankas förskola för lillan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0