Landet

Vi var uppe ganska tidigt idag. Maken åt frukost före oss och åkte sen på simtävling. Jag och lillan tittade på simningarna på tv och åt frukost samtidigt. Lillen låg och sov.
När han hade fått mat och ny blöja åkte vi till landet. 


Lillan lekte med morbror och svägerskan. Hon läste med mormor och busade med morfar. Hade det kanoners helt enkelt. Jag? Jag slocknade på sängen med lillen. 


Pappa bygger på det nya som ska upp på tomten. En vedbod har jag för mig att det blir. 
Lillebror hjälpte till lite. Ska bli spännande att se hur det blir :)


Lillan sparkade boll. Och blåste såpbubblor. Och kastade frisbee. Och läste. Och en massa annat med. 


Lillen hängde i bröstet mest hela tiden. Lilla skrutten. 

Det var en spännande final på simningen. Kul att det gick så bra för de svenska simmarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0