Stranden

Tog en sväng till den andra stranden som finns här i krokarna. 
Hämtade tjejerna på förskolan, lillan och tvillingarna (deras mamma var med så klart).

Promenerade till stranden och bänkade oss på gräsmattan. 


Vi var flera föräldrar från förskolan som var där.


Lillen vaknade ganska omgående och skulle ha mat.


Det var väldigt varmt så jag orkade inte ens tänka tanken på att dra på mig sjalen över axlarna. Lillen åt snabbt och sen lade jag ner honom i vagnen igen :) 


Lillan kom och kollade så att lillebror hade det bra mellan varven. 

Sen traskade vi hemåt. Hälsade på hos tvillingarna en snabbis. Lillan behövde poopa och gjorde sin poopdans vilket nästan syns på denna översta bild. 
Gick hem ifrån tvillingarna straxt efter 18. Lillan skulle prompt gå utan byxor?


När barnen går i underkläder och tröja är det sommar tycker jag. 

En bra dag. Lillan har inte bråkat så mycket idag. Hon körde poopdansen hemma och panikskrek i 15-20 minuter och sen kom bajset. Stackars unge 💕 inte lätt att vara liten och envis som synden. 
Barnen sover och snart jag med :) puss å kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0