12-13 december

Vi har varit iväg på galej hela helgen. Jag i Västerås och maken här hemma. Var tvungna att dela på oss eftersom att det var, för oss, viktiga personer spm fyllde jämt. Ett 30 års kalas, ett 50 års kalas och ett 70 års kalas har vi varit med på. Maken tog 30 års kalaset och jag och barnen tog de andra två. 30 års kalaset var i två delar under två dagar. Så fullt ös medvetslös :) 

Jag trodde vi skulle komma hem i någorlunda tid igår. Bad maken lägga ett paket i tomtenallen så lillan kunde öppna så fort vi kom hem. Men vi var hemma 23 något och då sov hon som en stock :) jag hade en lugn och skön tur hem :) 
Eftersom att hon sov blev det två paket hos tomtenallen idag.


Vilken lycka med två  paket :)


Öppna ett i taget.


Ljusen var tända och vi hade myspys i soffan.


Hårspray med grön färg blev det i paketet från den 12:e. 


Vi fixade hennes hår efter frukosten :) lite av varje färg (grön, rosa, blå).


Dagens klapp var lite mindre och plattare. 


Det blev en pixibok. Den har blivit läst några gånger nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0