9 december

Idag är det Anna dagen. Jag har namnsdag och lillan med. Dessutom har maken och jag förlovningsdag. Det firade vi genom att komma ihåg att det är idag. Hurra för oss.


Dagens paket för lillan.

Hon gick upp och öppnade paketet själv idag igen.


Här är innehållet i paketet iaf. Boken följde med till förskolan så den är vikt på fem ställen redan. Men den var omtyckt och det är väl huvudsaken.

Har pratat med lillan om att öppna paketen när jag är med. Imorgon ska hon komma in till mig har hon lovat.
Men hon har varit jätteduktig med sin Chokladkalender. Jag skriver datumet på paketet för att hon ska hitta rätt siffra på kalendern. Varje morgon har hon tagit rätt ruta på första försöket och nu de morgonar hon har öppnat utan mig har hon ändå lyckats ta rätt ruta samt låtit bli att fuska å ta fler rutor än vad hon får. Strongt jobbat av en treåring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0