Mer bokrean

Idag hade jag sällskap på shoppingrundan av tvillingarnas mamma. Vi hade bestämt att åka först till Ica maxi för att spana in rean där och sedan till kista galleria för att kolla deras rea på akademibokhandeln och Åhléns. 

Här är mina fynd för dagen.


Dessa ska jag presentera lite närmare nu.


Muminpuzzel med 200 bitar. Detta är något överambitiöst men jag tycker lillan är så duktig på puzzel och denna kommer att bli en sån vi verkligen kan hjälpas åt med. Hon ska få den i julklapp. Jag har inga förväntningar alls på att det ska gå bra, men vi provar iaf. Från akademibokhandeln som för övrigt hade andra roliga Mumingrejor som jag egentligen också ville köpa.


En födelsedagspresent.


Denna ska lillan få nu. Vill försöka få henne att gå på pottan igen. Akademibokhandeln även denna.



Till mig. Orkar inte vända på bilden. Kostade 29 kr.



Till mig. Läsning till sommaren är fixad. Kostade hela 39 kr på Ica maxi. 


En målarbok som hon ska få sen. Julklapp eller liknande. Får se vad det blir.


49 kr på Ica maxi.


Lillan gillar ljudböcker eller ja, böcker som låter. Denna tror jag blir uppskattad. Den ska hon få när hon vaknar.


Här är sista boken. Den handlar om bajsande. Köpte den för att avdramatisera bajseriet som kan ställa till bekymmer för lillan ibland. 


Dessa två hoppas jag på. De är gulliga och roliga och jag hoppas att lillan blir inspirerad av böckerna.

Jag har ju beställt på adlibris med. Det får räcka så. Böcker älskar jag, lillan med. Man kan ju alltid sälja vidare böckerna om de inte duger längre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0