Namngivelsefesten

Igår var jag på min allra första namngivelsefest. föräldrarna till lilla L ville ha någon tillställning men inget kyrkligt dop så detta var perfekt. Det var en fin ceremoni och lillen ville inte riktigt vara med. Det var varmt och mycket folk :) han hade en dopklänning med ett blått sidenband till. Temat på hela festen var blått. 


Lillen fick en blomkrans på huvudet, det gillades inte alls och tårarna sprutade. Stackaren 💙 men han kämpade på tappert genom hela ceremonin.


Blåa nallar låg som dekoration på borden som hade blå dukar :)


Levande ljus lite här och var.


Blå serpentiner och lite murgrönor på borden.



Fina blommor.


Lillemans krans.


En väldigt fin blomsterdekoration. Den ville jag sno med mig hem :)


Tårtan! Mums!


Ätbara elefanter :)


Fikabordet.Chokladmuffins med någon vit topping. Blå drömmar och en hel del godis i glasskålarna.


De laktosfria bakelserna.

Det var en mycket trevlig tillställning :) ser fram emot nästa :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0