Vecka 21

Nu har mer än hälften av graviditeten passerat. Knodden sparkar på och jag känner mig pigg i kroppen men helt färdig annars. Blir väl att knapra järntabletter även denna gång antar jag.



Lillan fick känna på magen idag när bebisen vände på sig, det tyckte hon var lite läskigt men samtidigt mycket spännande. 


Jag skriver ju en sån där gravidbok för min skull så jag kan minnas tillbaka och så. En fråga var vad som fick det att vända sig i magen på mig. Med lillan var det yoghurt. Med knodden är det korv. Jag mår illa bara av att skriva ordet korv. Bläääää.


Jag gjorde ett försök att ta ett kort på mig och bulan. Det gick sådär. Detta kort är taget för några veckor sen. 
Jag tycker iaf att bulan syns 😋

Längtar tills knodden kommer ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0