Bf +1

Detta var ju då en rubrik som jag inte trodde mig skulle behöva skriva. Haha. Men vad gör man? Knodden är ju uppenbart inte ett dugg intresserad av att komma ut. 
Eller så är det så att kroppen inte har något behov av att bli av med knodden. Vad vet jag.


Så här såg det ut i min gravidapp idag. 1 dag över. 


Jahaja, procenten tickar på. Magiskt det där, haha. 

Det var något jag hade tänkt att skriva, något klokt men inte tusan vet jag vad det var. 

Trött är jag iaf. Hela tiden. Jag sover ganska gott på natten förutom några toabesök. Sen sover jag på dagen och varje gång vill jag sova mer. På kvällarna är jag helt stenad. Hur är det ens möjligt att vara så här trött? 

I appen stod det något om att partnern ska stötta den gravida mamman eftersom att hon förmodligen är trött, både på att vara gravid och på grund av hormoner och annat. Partnern ska se till så att mamman får sova ordentligt och att hon äter mycket kolhydrater inför förlossningen. Låter bra det va?! 
Jag tror maken har koll på det där, han ifrågasätter inte varför jag slocknar hur som haver i soffan utan låter mig få göra det. Han tar lillan så jag får vila. Tack och lov! 

Får se när knodden behagar att dyka upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0