Bf +7

Hej och hå. 
Sju dagar över tiden. Sju. S J U. 
Sjuuuuuuuuuuu! 


Sju!
Imorgon kl 11 ska vi på drop-in på Danderyd för överburenhetskontroll. 
Maken är ledig hela dagen då för att vara med. Jag antar att de ska kolla hur kroppen förbereder sig och att de gör ett TUL (tillväxtultraljud). 
Jag både fasar och längtar. 

Ska se till att maken tar något kort på mig imorgon så jag har en bra gravidbild.

Packade bb-väskan idag för att ha med till ds. Jag tvivlar på att det sätts igång imorgon men maken sa att det förmodligen är lika bra att ha den packad ifall att. Undrar om han tänker plocka med barnstolen då också? 
Han kan ju åka hem och hämta den om det skulle behövas. Nu kör han ju på eget körkort :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0