Gröna Lund

Idag har vi gjort något galet. Vi var till gröna Lund. Lillasyster och svägerskan plockade upp mig och lillan sen for vi inåt stan.

Solen sken som om den fick betalt för det. 
Vi har iaf spelat femkamp. Eller sjukamp vart det för vi hade sju biljetter till olika spel. 


Lillan skötte sig riktig bra trots värme och mycket folk och trötthet. 

Vi har åkt några karuseller. Hade så klart velat åka ALLA med henne men jag får inte riktigt plats i alla och får inte heller åka allt. 
Vi började med någon liten berg-och-dalbana. Lillan tjöt av glädje. 
Sen har hon åkt tekopparna 


Lillasyster och svägerskan åkte med lillan. Alla tre såg himla glada ut hela åkturen. Vet inte vem som hade roligast. 

Vi var inne i lustiga huset jag, lillan och svägerskan. Det var superkul men mattan på slutet var lite läskig. Lillans min på bilden som togs när man åkte ner var hysteriskt rolig och jag fnittrar bara jag tänker på det . Den var lite läskig men hon ville absolut in igen. 


Lillan åkte den klassiska karusellen. Så kul men vilken kort åktur! 


Vi åkte även elefantkarusellen som hade en knapp man tryckte på om man ville åka upp. Den var väldigt härlig, det fläktade så skönt när man var högst upp. 

Några åkbiljetter har vi kvar. Men det går ju att spara på. Hon ville åka nyckelpigan och farfarsbilarna också. En annan gång helt enkelt. 
Vi smaskade på glass, spelade lite på chokladhjulet utan vinst och lillan drog i snöret (vinst varje gång). 


Svägerskan satte high Score på en av femkampsgrenarna och vann en enorm flamingo som fick åka vagn hela dagen. 

Kroppen är helt slut nu. Jag har ont i fogarna så att jag skulle vilja gråta men det var det verkligen värt! Lillan förtjänade en rolig dag innan knodden kommer. 
Tusen tack för idag lillasyster och svägerska! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv <3

Svar: ❤️❤️❤️
Petra

2015-07-01 @ 22:16:35
Postat av: mormor

hoppas det sätter fart nu

Svar: Det hoppades jag också på. Inget resultat alls :(
Petra

2015-07-01 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0