Västerås

Sitter hemma hos mina päron här i Västerås. Lillen sover och lillan med. Maken är i hamnen och släpper en båt. Jag sitter bara och väntar på att lillen ska vakna och vilja ha mat. Förhoppningsvis vill han det ganska snart så jag kan gå och sova snart.


Liggdelen får agera säng i natt. I liggdelen ligger även babynestet. Så han ligger väldigt skönt nerbäddad :) 

På morgonen idag åt vi frukost på donken för att lyxa till det lite. 
Jag behövde amma (i vanlig ordning typ) och satte mig med sjalen på och satte igång.


Lillen väl dold där under och bröstet lika så. Vill egentligen sitta helt fritt men med tanke på hur vissa kan reagera på världens mest normala grej så är det lika bra att göra så här. 
Hur har ni gjort? 

När lillan var liten drog jag inte alltid över mig något. En gång var jag i kista galleria och åt mat och då behövde lillan få mat. Tänkte inte mer på det utan drog upp henne och ammade. Men mitt i amningen ser jag hur en kille sitter och råstirrar. Drog på mig en filt för att dölja lite men han stirrade lik förbannat ändå. Lite halvt obehagligt, eller ja, väldigt irriterande. Han satt tyvärr för långt ifrån för att jag skulle kunna säga till honom eller ifrågasätta varför han stirrade. Men han kanske inte visste att bebisar kunde få mat på det sättet, haha! 

Imorgon väntar förhoppningsvis en liten sovmorgon. Sen landet tror jag. 
Ha det gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0