Babyshower

Jag visste ju inget om någon babyshower. Tänkte att jag inte skulle få någon i och med att det är andra barnet och jag hade ingen energi att anorna någon själv. Så jag vart verkligen glatt överaskad. 


Vi fick en stor och fin blöjtårta med söta små muminblöjor.


Det bjöds på fika och vi lekte lite lekar. 


Här är presentbordet. Och här kommer en presentation av allt som fanns i paketen.


Ser ni blöjorna med Mumin på? Urgulliga. Vi behöver inte köpa några blöjor i strl 1 eller 2 än på ett tag iaf.


Knodden fick en diinglis. Blir ko-tema för knoddens del :)


En ko-snutte fanns i ett av paketen.


De första skorna :)


Zebran pixi som jag inte riktigt vågar tvätta för den är så mysigt mjuk :)


Nicke nyfiken gosedjur :)


En figur att hänga i vagnen :)


Snyggaste napphållaren!


Nappar att fästa i hållaren eller stoppa i bebisens mun :)


Mer nappar. Gissa om lillan blev lite avis på alla nappar :)


Första badboken.


Giraffen Sofie. Ska bli spännande att lukta på den sen. 


Strumpor till sommaren :)


Bodysar. Skriklarven imponerade mig! Kul med personliga bodys. 


En ugglefilt. Lika mysig även efter en tvätt :)


Lite hudvårdsprodukter till mig :) 


Några nya kräkhanddukar :)


En bitring plus hållare. Hållaren kan man fästa i en napp sen med.


Ursöta strumpor.


Mer söta strumpor. De är så smååå :) 


Bananbody i strl 50.


En till body i strl 50.


En body med fastsydd t-shirt i strl 68. Kul djurmotiv :) 


Vem älskar inte newbie-kollektionen? Ursöt body i strl 62. 



Sommarhatt för nyfödda :)



Body strl 56.



Älskar den gula knappen. Strl 56 på denna med. 

Utöver allt detta var det lite våtservetter och oljor och annat smått och gott.

Tusen tack alla ni som var där :) det var en väldigt rolig upplevelse. Och speciellt tack till lillasyster som anordnade kalaset. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0