Brio smile

Idag tog jag tag i barnvagnspyntandet eller vad man ska kalla det. 
Måste ju sprida ut uppgifterna som ska göras så jag har något för mig varje dag. Jag orkade inte först och tänkte bara ligga i sängen och sura över att bebisen inte kommit än men det var tråkigt att ligga där. Så jag klev upp och började fixa med allt utom vagnen. 
Maken sa igår att jag har för många påsar och väskor överallt så jag har idag kastat fyra påsar och två väskor. Lika bra att kasta skiten när den ändå inte används. Så flera soppåsar har jag sprungit ut med. Tur att surtanten från styrelsen inte har sett mig ränna ut med alla soppåsarna för då hade jag nog fått skäll igen. 

Men vagnen var det :)


Det här är vår nya fina vagn. Tusen tack svärmor!! 


Den har svängbara hjul i fram och är sjukt enkel att köra. Vad jag gillar bäst är att vår barnstol går att klicka fast och sen köra vidare. Helt underbart. 


Lakan är från bonussvärfar. Örngott och påslakan köpte jag på Ullared förra eller förrförra året. Det var detta påslakan jag sydde ihop för några veckor sen. Hade sprättat upp den för att sy om till en gardin. Men nu ligger den fint bäddad i vagnen. 

Nu är vagnen klar. Bara bebis kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0