Filmkväll

Häromdagen åkte vi med ilfart till Ica maxi för att köpa den nysläppta filmen fifty Shades of gray. 
Jag har ju läst böckerna och ville gå och se filmen på bio men det var mitt i lillans sjukdomsperiod så vi kom aldrig iväg. Så fort hon varit frisk i några dagar började vi planera för en biodate och lika snabbt som planeringen nämndes blev hon sjuk igen.

Men nu så. Äntligen!!!
Filmen var bra, men inte jättebra. Jag tyckte att dialogen var ganska hattig. Det viktigaste var med men mycket saknades. Visst kan man inte få in en hel boks text i en enda film. 


Jag är ändå nöjd med filmen. Längtar som en tok efter nästa. Den ska det bli intressant att se hur den blir också. 

Skådespelarna då... Nja, man vänjer sig vid dem. Inte riktigt så jag hade "fantiserat" ihop att de skulle se ut eller vara. Men nu efter att jag har sett filmen hoppas jag så klart att det är samma skådisar alla tre filmerna. Ryktet säger tyvärr att det inte blir så. Jag hoppas att det bara är ett rykte och inte sanning. 

Jag låter kanske negativ till filmen. Men det är jag inte egentligen, bara lite kritisk. Jag hade nog lite för höga förhoppningar inför filmen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0