Fujidirekt

Häromkvällen hade jag så himla tråkigt. Jag visste verkligen inte vad jag skulle göra och övervägde att klättra på väggarna. Men så kom jag på att jag kunde beställa lite fotografier. 
Detta var alltså i söndags, ganska sent på kvällen. Normala människor går och lägger sig för att sova men jag sitter uppe och ugglar tills jag får gråa hårstrån. 


Googlade fram fujidirekt på telefonen. Lyckades komma in via någon sida som gav mig 150 gratis foton som tack för att jag skulle använda mig av dem. Det tackar jag inte nej till. Hade lite gratis kvar att använda sen förut men det är alltid bra att ha. 
64 bilder skickade jag efter. Inte så dyrt oavsett om jag hade fått betala för dem eller inte. Men nu betalade jag enbart själva fraktkostnaden som är på 39 kr (alltid 39 kr oavsett mängden på bilderna).


Titta vad som damp ner i brevlådan idag!! Vilken glädje. 
Så snabba de är ibland alltså. Jag är alltid nöjd när jag har beställt via fujidirekt.
Detta är inte något sponsrat inlägg eller så utan jag är bara en nöjd kund! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0