Onsdag den 24 juni

Hej och hå.

Vet ni hur extremt sexig jag var häromdagen?? Ytterst måste jag få säga :)


Jag hade shorts och stödstrumpor och foppisar. Så jäkla het :) ett mirakel att maken inte lämnade mig hemma för att skämmas, haha. 
Jag orkade inte dra på mig långbyxorna igen, det var ju varmt fastän det regnade. 
Men maken har ju lovat inför Gud och en hel församling att älska mig i nöd och lust. Detta var väl mer nöd än lust, haha.

Idag kollade jag plantorna på balkongen. De växer fint.


Båda tomatplantorna har fått blommor och den ena har även fått små små tomater som växer sakta men säkert. 


Jordgubbsplantorna växer på de med. Jag hoppas verkligen att det blir goda gubbar av dessa.


Maken fick ett ryck och fixade till den ena framlyktan. Den med maskeringstejp runt om sig var helt grumlig och såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Men nu är den så fin så fin. 
Bara sidan av bilen kvar att fixa då.
Och så ska vi väl smacka på döskallar sen någon gång. En döskalle har vi liggandes här hemma som bara väntar på att bli ditsatt. 

Ingen bebis idag heller som ni kanske redan har förstått. Som det verkar nu måste bebis hålla sig inne ett tag till. 
Fick veta att vår farfar flyttat till himlen. 
Vila i frid farfar! 

Nya tag med bebisens ankomst till nästa vecka då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0