Skötbädd

Hm, skrev Skötbädd som rubrik men jag borde nog ha skrivit skötbord. 

Vi har skruvat idag. Jag har fått den stora äran att hjÄlpa till. Så klart gjorde jag lite fel på köpet. Men det löste sig till slut ändå. 


Jag fick göra alla lådorna.


Våran bästa kompis ikväll :)


Maken skruvade på som besatt. :) många skruvar var det.


Ungefär halvvägs tvingade jag honom till en paus så vi kunde äta middag. 


Mycket pill blir det.


Så här ser skötbordet ut just nu. Jag ska åka till Ikea imorgon och köpa en till låda. Jag vill ha fyra lådor har jag bestämt mig för. Trodde att jag bara ville ha tre men nu känns det bättre med fyra. Så vi fortsätter imorgon. 
Själva skötbäddsdelen är klar att sättas dit men det gör vi när hela doningen står i sovrummet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0