Södermalm

God dagens. Min dag började 05:40 när lillan kom in i sovrummet. Hon skrämde nästan skiten ur mig. Lillan kunde inte somna om och inte jag heller. 


Vi gick upp och tittade på Barnkanalen och senare även på Netflix.

Vi åt frukost runt halv tio och sen åkte vi till Södermalm för att hämta ut barnvagnen. Bilder på den kommer på måndag eller så. 
Vi gick in på donken som låg precis bredvid babyproffsen och fikade lite. De hade familjekalas för alla barn. Det var pyssel och ansiktsmålning för hela slanten. 


Lillan lekte och målades till katt.


Mjau mjau mjau satt hon och sa halva vägen hem :) jättenöjd!

Väl hemma stoppade vi i oss lite lunch och sen tog vi oss till granngården som hade invigning av nya lekplatsen. Lillan ville cykla dit och det är klart att hon fick det!


Det gick bra men det där med att bromsa är supersvårt tydligen.  

Väl hemma har vi hällt i oss vatten och sen målat lite. 


Ja, lillan målade och jag rengjorde pendlar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0