Tjejdag

Jag och min vän S skulle ha en tjejdag utan våra små hjärtan idag. Men lillan kom in till mig, hostandes och snorig till tusen så hon fick stanna hemma från förskolan. Vi bestämde oss för att ta med våra tjejer till kista galleria och busa lite där. 
Hämtade S och Y i jakan till lillans stora glädje. Småtjejerna satt och höll varandra så fint i handen där bak i bilen. 


Visste ni att dunkin donuts har öppnat i kista? Det visste inte jag, men blev väldigt lycklig över det.


Vi fikade en varsin donut och sen gick vi på bio. Det visades Alfons Åberg och tjejerna var i extas.  

Efter bion åt vi mat och sen shoppade lite. Lillan behövde hårspännen och det fann vi :) 

Åkte sen vidare till en lekplats i barkarby. Men där höll vi på att koka bort så vi åkte till jakan för att leka på gården hos S och Y. 
Lillan och jag åkte hem igen halv fem. Då hade vi varit ute på äventyr hela dagen. Urkul! 
Gissa vem som är dundertrött nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0