Vecka 38

Hej bebis! Du är välkommen ut nu om du vill. Du lurades förra veckan och jag trodde du skulle komma då men icke sa Nicke. Men nu är du mer än välkommen! Sängen är bäddad. Kläder finns att klä på dig och vi har barnvakt åt storasyster. Kom nu tack :) 
PS. Om du kan göra nedkomsten smärtfri skulle jag bli ytterst tacksam. Ds.

Nä ingen bebis idag heller verkar det som.


Gick iaf in i vecka 38 idag. Det är nära nära nära beräknat datum. Vad ska jag sysselsätta mig med nu då? Vill hålla igång för att få ut den där inneboende men ändå vill jag inte för då är det ju slut på graviditeten. Hahaha. Vilket dilemma, eller inte, klart ungen ska ut!! 


Månad nio, 20 dagar kvar. Jag har liksom varit gravid i 260 dagar, det är ju en hel evighet. Låååååång väntan.


Så här rund och go är jag dagen till ära. Knodden bökar runt som en tok och har satsat på att spräcka ett revben. Satans ont gör det när hen trycker båda fötterna uppåt mot revbenet. Så säger det knak blir jag inte så förvånad. 

Började dagen med en kort promenad. Gick med kartonger till återvinningen.



Det luktar gott ute av alla blommor som blomstrar.


Tog mördartrappan upp och ner.


När jag tog denna bild stod jag nästan i mitten. Men ändå inte i mitten utan ganska långt ner. En bra trappa att flåsa i. 

Nä, hitta på något aktivt var det ja :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0