Skavsår

När man inte har cyklat på en hel vinter får man alltid skavsår i rumpan efter första dagens cyklande. 
Jag cyklade långt och länge i fredags. Hade grymt ont redan då. 
Så i lördags struntade jag i cykeln men tog den sen igen på söndagen.


Så skönt att vara igång med cyklandet igen.


Musik i lurarna är nästan ett måste. Har jag sällskap struntar jag självklart i musiken men när jag är ensam är det lättare att trampa på när jag har lite dunkadunka i öronen.


Mycket grus på marken. Idag har de dock sopat bort gruset så imorgon när jag cyklar till jobbet kommer jag att rulla fram lättare :)

Det går bra att cykla trots en stor mage. Känns riktigt bra att röra på mig lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0