Vårväder

Vi cyklar och vi promenerar (ytterst lite) och vi leker och vi spanar på blommor och vi är ute. Att gå in känns som ett dödstraff, i alla fall om man är lillan. Hon blir oxtokig när jag säger att vi ska gå in av diverse olika anledningar. Hon vill vara ute konstant. Jag måste införskaffa mig ett par täckbyxor. Hon har varma kläder medan jag fryser.


Idag stannade vi ute i sandlådan en stund. Lillan bakade ett X antal sandkakor som vi skulle kalasa på.


Här är min kaka som var min middag. Mums fillibabba.

En timma var vi ute och njöt. Men när solen började gå ner blev det kallt för min del. Lillan blev så klart jätteledsen och sa att jag absolut inte fick ta hennes leksaker. Dumma mamma. "Hennes" leksaker tillhör alla barnen. Man får låna och lämna tillbaka. Helt perfekt system :) 

Imorgon ska vi väl gå till en annan lekpark. Får dra på mig dubbla byxor så jag kan vara ute längre 😛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0