Babybox nr 3

Hämtade ut min tredje babybox och denna var ifrån Apoteket hjärtat.


En ganska stor låda som hade lite tyngd.


Innehållet i boxen var mycket mer imponerande än den som hämtades från babyproffsen. 

Tops för babys och småbarn.



Våtservetter till lillan.



Våtservetter till bebisen.


En sån där grej man hänger i vagnen.


Pysventil Så man kan hjälpa bebisen att prutta har jag för mig. Vet inte om denna kommer att användas alls.


Plåster som är mjuka och lena och formade som små söta figurer.


En förpackning tvål tror jag att det är. Har inte läst på förpackningen så jättenoga. Det står mousse wash på framsidan och då antar jag att det är tvål.


En napp. Nu har vi tre nappar till knodden :)


Universalsalva för småbarnsföräldrar :)


Ännu fler plåster. Dessa kan man ha även när man duschar. 


Lite prover på olika salvor. Bröstvårtskräm och tvål och någon salva att stryka på tandkött vid tandsprickning. 

Det var en del i lådan. Nästan allt är nödvändigt och väldigt användbart. Fanns även med fina rabatter som jag ska använda sen på Apoteket. Underbart!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0