Bollpump

Alla lillans bollar har tappat luften. Det är i och för sig inte alls så konstigt då hon sparkar på dem ganska ofta och ganska hårt. 
Jag har tänkt länge att jag ska fixa någon pump så jag kan få i lite luft i bollarna igen. 

Idag var jag och L iväg till xxl och Claes Olsson butikerna i barkarby. Vi köpte ett varsitt set till de pumpar vi hade hemma. 
Pumpen hade jag redan men det behövdes en ventil eller vad det nu är.


Så snyggt det blev när allt var ditsatt.


Jag har pumpat tre bollar redan. Lillan är i extas. Nu studsar de ju bättre. 


Den här vita bollen fick lite luft i sig och studsar nu mycket bättre. Kanske lillan har lättare att få styr på den nu när den inte är så mjuk och oföljsam. 

Men så klart, bara för att bollarna är pumpade så sitter hon och rullar fram och tillbaka på sin bil. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0