Vecka 32

Nu känns det som om tiden går så där långsamt igen. Igår gick jag in i vecka 32. Jag hann inte skriva något om det. Kom på det mitt i natten när jag satt med lillan men då var jag lite för trött för att skriva om graviditeten. 
Var helt uppe i varv när jag väl kom i säng vid 04.00 ändå,


Är alltså i vecka 32, bara åtta veckor kvar. 
Jag har ont i kroppen. Väldigt ont. Visserligen känns det ganska okej nu när jag har vilat ordentligt när lillan varit hemma. Men de dagar jag har haft någon aktivitet är det nästan omöjligt att komma upp ur sängen eller soffan.


Just idag längtar jag enormt mycket efter slutet av denna graviditet. Jag vill få ut bebisen så jag kan fungera normalt igen. 

Det är kul att knodden är väldigt aktiv just nu. Sparkar riktigt hårda sparkar. Den har hittat revbenen nu, vet inte om jag föredrar revbenssparkar eller kissblåsesparkar. De vid revbenen gör bara ont/är obehagliga medan de på kissblåsan så klart gör mig väldigt kissnödig.
Ska kuckilura lite på det sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0