Krassliga


Lite kul är det med dessa nya pengar tycker jag. Fick 50-lappen när jag handlade på Ica maxi här i Västerås. 

Lillan var krasslig igår. Hon var så hängig och seg så vi tog tempen på henne. Tempen visade 38 grader. 
Hon har varit väldigt hostig också men det är mest på grund av en långlivad förkylning.
I morse vaknade lillan utan feber men vi bestämde att maken fick vara hemma o passa henne (han är sjuk han med) medan jag och lillen var på öppna förskolan. 
Jag tänkte först att vi inte skulle åka till Västerås eftersom att lillan är lite krasslig och maken är mycket krasslig. 
Men jag kom iväg ändå. Jag tog bilen och maken är strandad hemma. Jag hoppas verkligen att han slappnar av och kryar på sig. 
Det går ju snabbt att åka hem igen om lillan (eller jag) skulle bli ordentligt dåliga. 

Nu sover mina päron och min dotter. Sonen tycker att han ska leva rövare ett tag till verkar det som :/ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0