Mitt i natten

Jag vill sova. Jag är tröööött. 
Min dotter vill inte sova. Hon ränner runt mitt i natten och tycker att hon ska få göra som hon själv vill.
Hon började kl 02. Då kom hon tassandes och jag bar tillbaka henne till hennes säng. Tror jag har burit tillbaka henne åtta gånger hittills och fler lär det väl bli. 
Och nej, hon kan inte sova i vår säng. Varför? Jo för hon sover som en propeller. Är inte stilla för fem sekunder ens när hon sover. Om hon ligger i vår säng får inte jag och maken någon sömn alls. 
Det fungerar ibland på morgonen men då ligger hon på makens plats och då märker jag inte om hon tumlar runt så där mycket. 

Nu skulle hon visst äta. Åt en halv burk yoghurt och ligger nu o lyssnar på ljudbok. Det är den tredje skivan för natten. Jag har läst en bok också. 
Nu kommer hon visst tassandes igen. Suck. 

Jag har provat att ha henne i sängen med mig i natt. Men hon gör ju allt för att inte somna så då bär jag tillbaka henne. 
Kommer vara pigg som en mört imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0