Paketinslagning

Dagen har gått åt till att baka och inhandla bakattrialjer. 
Det har gått förvånandsvärt bra. Lillan lovade att vara snäll och det höll hon. Hon blev ledsen en gång när hon råkade spilla ut mjöl över halva diskbänken men det var inte så farligt ändå tyckte jag. Känslig period är hon i nu verkar det som.

På kvällen när alla sov utom jag och lilleman passade jag på att slå in alla julklappar som jag fixat hittills.


Dessa paket är till lillans paketkalender. I år har jag inte gått bananas med innehållet som förra året. Allt är under 30 kr och många är under 10. Mycket (majoriteten) av grejorna är köpta på Ullared så det blev inte så fasligt dyrt. Ca 250-300 kr har jag lagt på detta.


Passade på att slå in allt som fanns tillgängligt. Kul att välja mellan alla olika paketpapper. Åtta olika är väl inte föööör många? 
Maken reagerar inte längre när jag köper presentpapper, haha. Tror han har accepterat att jag vill ha variation. Råkade ju köpa fem eller sex olika presentpapper på Ullared nu sist :) 

Nu sover lilleman också och jag ska göra detsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0