Segt

Här hemma görs det inte många knop just nu. Lillen sover för tillfället. Han är pipig o gnällig när han är vaken eftersom att han är rosslig och hostig. Han har börjat kräkas slem nu så det kanske är på bättringsvägen för honom. Det återstår att se.

Lillan är pigg som en mört nu. Hostar lite på dagarna men när hon väl hostar är det ganska våldsamt om man kan säga så. Hon blir röd av ansträngning och pustar. På kvällarna strax efter hon somnat har det varit väldigt hostigt. Men det känns som om det har lugnat sig ett halvt snäpp. Peppar peppar! 

Jag har ingen direkt halsont längre. Men jag har snutit mig så många gånger att jag har fått lock för öronen. Så om jag hörde dåligt innan hör jag ännu sämre nu. Som en gammal tant, hahaha.
Lungorna är nästan med på noterna igen. Det händer något när jag tar medicinen iaf.


Haft myspys med barnen idag. Båda matchade i ränder såg jag nu. 

Hoppas på en lättare natt ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0