Dagen

Hur fortsatte dagen efter all tvätt då?


Jag åt supergod lunch. Älskar verkligen dessa grönsakspåsar man kan köpa på mataffären. 

Sen vek jag ännu mer tvätt.
Hämtade lillan på förskolan, tog bussen till makens jobb och därifrån åkte vi tillsammans mot Ica maxi.

Vi handlade och lillan lekte i lekrummet under tiden. Hon verkligen älskar det där rummet och håller alltid utkik åt det hållet för att se om det är öppet eller inte. Hon går in, ska ha en puss å en kram och sen lägger hon en beställning, typ köp bananer. Det är hennes åka-och-handla rutin. 

Väl hemma igen var det matlagning och sen lekar som gällde. Till middag åt vi fattiga riddare. 
Till efterrätt blev det fruktsallad. Mums! 


Lillen kämpade på i gymmet. Han var så nära att vända sig att maken stod och hoppade jämfota i ren entusiasm. 
Jag har hängt filten över gymmet för att skymma tvn som han annars ligger och stirrar på som en tok. 

Sist men inte minst har jag väntat in två som skulle komma o köpa grejer av mig. En av dem kom och den andra skrev att han inte kunde komma.


Sålde påslakanset. Det har bara legat i skåpet i flera år. Köpte dubbla uppsättningar och märkte att det var dubbelt i varje förpackning när jag öppnade den ena. Jag fick 50 kr för dessa. Gav ungefär hälften för dem, haha. Så nöjd :) mest nöjd med att den inte längre ligger o skräpar hos oss.
Nu kan jag skutta i säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0