Dille

Hemma själv med knoddarna denna helg. Jag ville inte fara och flänga men ändå lär det bli en del farande o flängande här hemma med. Imorgon ska vi på familjegympa jag och lillan.
Ska gå tillsammans med tvillingarna och deras mamma.
Lillans gympaväska är packad. Imorgon ska hon få välja frukt att lägga ner. 

Lillen ligger i gymmet och vrider sig som en mask på fiskekroken. 



Ett tag låg han på mage och stånkade. Nu är det typ sidoläge som gäller.



Han kämpar på där i och blir starkare för var dag :)



Lillan tittade på film och hade fredagsmys. Hon fick några chips, en kaka och några majskrokar. 
Till dryck blev det MER päron. 

Jag då?
Jag har avnjutit en tallrik med fruktsallad idag igen. Tror jag har fått dille på fruktsallad. Det är tredje dagen på raken som jag mumsar i mig detta.




Så himla gott. 

Dagen har varit lång. Kände mig orkeslös i morse och ställde in mina planer som var att åka till jakan för att införskaffa en mössa till mig och en halsduk till lillan. Men jag frös, lillen frös så jag gick hem istället. 
Skulle sova en stund men lillen vaknade och var lite hysterisk. Han skrek ett tag och somnade om sen. Det var ett riktigt tröttskrik, så jag tyckte att det var onödigt att vakna bara för att skrika om att man är trött, haha. Ingen logik alls, men så är han bara tre månader också :)

Lillan somnade tidigt ikväll. Lillen vilar så jag har "egentid". 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0