Toalettsits

För några veckor sedan lyckades jag ha sönder vår toalettsits. Jag vet inte hur men helt plötsligt släppte ena fästet och sen dess har det varit vobbligt och vingligt att gå på toaletten. 
Men i måndags fick jag äntligen tummen ur och köpte mig en ny toalettsits.


Vi for till biltema hela familjen och shoppade. Valde en sån där som stänger locket mjukt och försiktigt. Skönt med sånt på nätterna när folk går på toaletten.


På tisdagen satte jag fart. Så här såg toan ut innan.
Att skruva loss den gamla var inte alls svårt. Jag hade engångshandskar på mig eftersom att jag tycker att det är lite äckligt att jobba med toaletter. 


Efter väldigt mycket meck och två raseriutbrott så sitter toalettsitsen där den ska. Den sitter lite snett men det ska jag korrigera under dagen. 
Jag är så nöjd! Badrummet ser fräschare ut och det är jäkligt skönt att kunna gå på toa utan att glida runt på sitsen.
Vuxenpoäng till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0