13/100

Visst blir det lite enformigt med alla promenadinlägg? Jag själv är less på att lägga in dem men det känns på något vis som om jag fuskar om de inte redovisas. Tanken är ju att man ska komma igång lite med träningen och få upp flåset. En del som är med i gruppen med hundra barnvagnspromenader räknar vandring i shoppingcenter som en promenad. En promenad är nog en definitionsfråga. Men men.

Dagens promenad blev tvådelad. Tänkte först att det räknas som två eftersom att vi pausade på mitten. Men njä, jag har tid på mig att kämpa ihop mina hundra promenader.


Vi gick till och från barnens gammelmormor och gammelmorfar. Tog en omväg på grusväg på vägen dit. Omväxling förnöjer sägs det ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0