16/100

Det känns som om promenaderna har kommit på efterkälke nu. Det är bara 99 dagar kvar till jul och innan dess ska jag ha klarat mina hundra promenader.

Idag efter extremt mycket tjafs kom vi ut på en promenad. Lillan bråkar om ALLT nu igen. Sen sitter hon och säger att hon tycker att det är kul att bråka för det gör henne glad. Låter lagom kul tycker jag...

Men men, promenaden var det ja. Vi gick mot förskolan och sen frågade jag lillan om vi skulle ta den lite kortare rundan eller den jättelånga. Hon ville gå jättelångt för hennes ben var pigga idag. Sagt och gjort.


Det gick hiskeligt långsamt vissa perioder men vi kom hem till slut.
Lillen sov hela vägen.


Lillan plockade med sig några stenar som vi ska pyssla med en regnig dag :) 

Jag är nöjd med promenaden, det var nästan bråkfritt hela vägen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0