6/100

Blev en promenad på kvällen idag med. Men eftersom att det spöregnade trodde jag att det bara skulle bli ett varv runt huset så jag satte inte igång någon runkeeper. Dumt egentligen för det blev en promenad på ca 3 km. 


Lillan och jag hade varsin barnvagn. Maken fick åka och handla istället :) 

Vi gick ca 5000 steg på promenaden. Det motsvarar de där tre kilometrarna jag skrev om. 

Eftersom att det regnade och solen sken samtidigt så var det en fin regnbågen på himlen.


Lillan var extremt trött och grät helt hysteriskt när hon insåg att regnbågen försvann efter ett tag. Men det gick över fort (tills nästa grej kom på tapeten). 

Skönt att gå ut och gå lite. När vi kom hem igen hade det slutat regna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0