Ledigt

Tog en bloggsemester i helgen. Ganska skönt det med. 

Fredagen var lillan på förskolan. Hennes farmor mötte upp oss på hemvägen. Kul överraskning :) lillan var superlycklig då hon hade tjatat om att få träffa sin farmor :)


Vi pausade vid den vanliga parkbänken för lite läsning i boken. 
Sen for vi mot Västerås, jag och barnen. Maken for mot Tyresö och simtävling.


På förmiddagen hade jag och L tagit en promenad. Det var nummer 23/100.


Lördagen spenderade lillan med sin mormor och morfar på parken zoo som hade fritt inträde och fria åk. Lillan hade urkul men hennes mormor var kanske inte så superförtjust i just denna karusell :) Hahaha! 

Under tiden stod lillasyster och jag på loppis i råby centrum. Gick väl sisådär. Fick tillbaka pengarna för bordet och lite därtill men inte alls så som vi hade tänkt oss. Får ta nya tag till sommaren sen.


Söndagen var inte en slappodag som jag först tänkte skriva. Jag fick lite sovmorgon innan jag åkte hem till mormor och morfar för att tvätta deras fönster. Lillebror körde dammsugaren. Han är riktigt duktig på att dammsuga. Det var imponerande. 

Sen köpa lite mat och äta innan vi for mot bilbingon i skultuna. 
Både jag och mamma hade ett nummer kvar till bingo flera gånger. Något frustrerande när man inte får det där sista numret. 
Det vart rekordmånga (iaf under de år jag har varit med) som fick bingo samtidigt på rövaren (ett av spelen). 24 st skrek och tutande för att de hade fått bingo. De fick 20 kr var. Hade bara en fått bingo hade den fått 500 kr.
Jag fick bingo till slut. På absolut sista spelet och sista numret fick jag in mina rader. Vann 500 kr. 


Så nöjd så :)
Lillen var med ich spelade. Han sov första halvan och var vaken andra halvan. Han passade på att skita ordentligt under något av spelen, så klart :) full action i bilen :)

Det var den helgen det. 
Jag såg ingen blodmåne för jag sov. Får bli nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0