Shopping

Vi gick till Jakobsbergs centrum som jag skrev innan. Mitt mål var kappahl eftersom att jag hade fått presentkort därifrån. 
Lillan behövde byxor och lillen med. 


Nu är det ganska mörka bilder men man ser helheten ganska bra ändå. Detta är då lillans byxor. Hon får välja själv och nu blev det ett par råsnygga med hundar på och ett par med rådjur och andra djur på. Hon gillar inte jeans eller hårda byxor som hon kallar lite stelare byxor. Jag har rensat bort ca 15 par byxor, några små, några shorts och några jeans och då insåg jag att hon har ungefär fem par byxor. Det är inte mycket för en unge som nyss lärt sig att gå på toaletten. Olyckor händer så lätt.
Det är därför som vi behövde shoppa lite. Får köpa lite mer senare.

Lillen behövde också byxor.


Han fick dessa. Lillan valde och jag tycker att de är supersnygga. Tror hon har lite dille på djurmönstrat.

Vi skuttade vidare till hm efter kappahl. Lillan ville ha en likadan mössa som tvillingarna, så klart.
Hittade den och hon fick prova den. Eftersom att den passade fick hon den. 


Vad kul lärarna på förskolan kommer att ha när alla tre kommer med likadana mössor, haha. Nu sitter det en klisterlapp med hennes namn på i mössan.

Lillen fick också något från hm, vantar. Han ligger gärna med händerna uppe vid ansiktet när vi är ute och går så de är ofta mycket kalla. 


Hittade tunna tygvantar som bara kostade 30 kr. Helt klart värt ett försök. Det måste ju vara bättre än inget. 

Det var dagens shopping. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0