Skötbord/bokhylla

Äntligen, verkligen äntligen fick jag tummen ur och fixade till lillans skötbord. 


Den har fått agera avlastningszon här hemma. Inte direkt det som var planen när skötbädden åkte in till vårat rum. 

Jag städade bort allt bråte och dammsög av den samt torkade bort någon fläck. Sen hämtade jag den elektroniska skruvdragaren och lossade på alla skruvar på nolltid. Så bra med elektronisk skruvdragare! Jag skruvade dit den för hand när vi byggde ihop den. 
När skötbäddsdelen var avskruvad blev skötbordet en bokhylla. Magiskt va, haha. 
Satte dit de lådor jag köpte på senaste ullaredsresan och sen var jag så himla nöjd.


Så här välstädat ser det ut just nu. Får se hur länge det håller i sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0