Måndag

Klockan ringde kl 07:00. Upp och skutta. Lillen var pigg som en lärka medan lillan ville sova vidare. Men när hon hörde att jag pratade med lillen så ville hon också vara med. 
Vi åt frukost, eller rättelse, jag åt frukost och lillan surade för det var "konstigt" bröd.  
På med kläder och sen skutt iväg till förskolan. Mötte upp tvillingarna längs vägen också :)


Lillen låg väl nerbäddad i vagnen. Såg så skönt ut :)


Hämtade ut paket på Ica, visste inte alls vad det var men såg sen att jag fått en förpackning att lägga vällingpulver i. Tack Semper! 

Nu ligger vi och gosar i sängen.


Han ska hålla en hand på mig eller sin pappa hela tiden :)

Ha en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0