Naturkunskap 2

Så var det dags igen för lite plugg. 


Här är boken som jag kämpar med.
Det är iofs ganska kul att läsa om naturkunskap :) 
Tråkigt bara att jag måste läsa kursen på "nytt" eftersom att de sa fel förra gången. Jag läste förra året. Men det var tydligen fel kurs. Så himla glad man blir då :)


En del är repetition och annat är repetition plus fördjupning. 
Saknar dock en utförlig beskrivning på hur en stjärna bildas. Man får liksom läsa lite på ena sidan o lite på andra sidan o sen sätta ihop det för att få det att fungera :) 


Här är mitt pluggsnacks. Är sjukt sötsugen men har lovat att äta mer frukt o grönt. 
Man blir verkligen mycket piggare av att äta en banan när man pluggar jämfört med att äta en halv påse godis, haha. Självklar fakta :) man blir så smart när man pluggar, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0