Opera

Oj, vilken kväll. Jag och lillasyster har varit på opera inne i stan på kungliga operan.


Så himla mäktig sal. 
Levande musik, en riktig dirigent och skönsjungande sångare.
Hela operan var på italienska men de hade en textremsa så man skulle hänga med i handlingen ordentligt. 
Såg la boheme. 


En nöjd mamma i mellanakten. 
Jag var lite rädd innan att jag skulle storkna o somna eller så. Men det var fängslande och jag fick verkligen blodad tand. 

Maken var hemma under tiden med våra knoddar. 
Han var lite pirrig att vara själv med dem tror jag men det gick ju kanoners. Båda barnen hade fått mat, mediciner, blöja/toalettbesök och båda sov när jag kom hem. 


Lillen somnade först.


Lillan skulle prompt vara vaken tills jag kom hem men stupade på målsnöret :)

Så jag är lite halvt rastlös. Inga barn sen 17:15 och alla sover :) lyx!


Tack så himla mycket för idag lillasyster! Det kommer jag leva på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0