Skridskor

Var till ishallen idag med lillan, lillebror och svägerskan för första gången. 
Lillan var så taggad att få försöka åka. Vi kom inte långt och det tog en hel evighet men nu har vi provat iaf.


Ett helt varv runt hockeyrinken kom vi iaf. En kille som väldigt uppenbart spelar hockey privat tyckte att alla som inte kunde åka skridskor inte hade där att göra. Tråkmåns! 
Men vi åkte ett tag och sen gav vi upp innan allas fötter var för smärtsamma.


Svägerskan och lillan ramlade nog lika många gånger :) kul att se.


Självklart åkte jag med. Måste ju visa lillan att jag kan. 
Hon och jag åkte tillsammans. Jag backade lite så fick hon ta sig mot mig bäst hon kunde. Det är mycket att tänka på när man ska åka skridskor som är lite svårt att koordinera när man är liten.  Hon ville åka snart igen och det hoppas jag att vi gör snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0