Spackel

Jag fick loss de där sista spikarna av ren ilska. De vägrade lossna när jag drog i dem med tången. Så jag bankade lite halvt hysteriskt på dem och poff så gick de av. De gick av så pass långt in att det bara var att spackla över skiten :)


Garderoben är ganska stor. Å så är det långt till tak vilket gör att det ekar rätt friskt där inne. På ena väggen, den som är rakt fram när man kliver in i garderoben, är tapetserat med något väv. Ruskigt dåligt är det gjort.
Att få raka kanter är halvt omöjligt just nu. Har stått o skrapat med spackelskrapan eller vad det nu heter för att jämna ut lite.


Många hål i väggen var det iaf. De har målat efter det att träplankorna satta upp. Det var en liten färgkant på båda sidorna av plankan. Men det lossnade snabbt efter lite skrapning. 

Imorgon ska jag spackla en omgång till och sen på söndag kan jag slipa och sen tvätta väggarna. Heja heja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0