Cykeltur

Idag har svärmor varit här på besök. Lillan var så glad o ville inte alls att hon skulle åka hem sen.
Det var simskola som vanligt i förmiddags och sen stannade vi kvar och badade. Lillasyster och kaptenen å deras dotter samt svägerskan var också med och badade. En härlig dag på badet.

Efter badet åkte vi till djäkneberget o spelade minigolf. Maken anslöt och vi fikade lite.

När svärmor åkt hem var det dags att åka till ICA och handla. Det mesta var slut.
Vi stannade på Max och åt middag.

Eftersom att jag behöver kilometer till Ica-klassikern tog jag cykeln,

Efter Ica for vi till en cykelaffär som hade rea på alla cyklar. Det var väldigt utplockat och världens längsta kö så jag skippade det där och drog hemåt.

Lite cyklande har jag knåpat ihop.
Nu börjar det gå framåt i klassikern.

En tredjedel är klar. Med lite jäklar anamma ska jag fixa de där 30 milen innan slutdatumet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0